Page 9 - KalemYar
P. 9
Kalemin Diyarı 'ndan
K alem n yâr olduğu, yâr’ın d le üstün çaba harcamalarıdır. veynler m zle, okumanın ve dah yazma- bellekler m zde güzel hatıralar olarak kal-
mış, yerler n farklı yaşantılar almıştır.
nın kelebek etk s yle eğ t m s stem m ze
geld ğ k nc sayımızı, s zlerle
Bu üstün çabalar noktasında, çağımızın
h zmet ve yârenl k etmektey z.
Hızla akıp geçen zamandan sonra,
mutluluğu;
buluşturmanın
yâr’dan dökülenler merakla okumak ç n sevg den mahrum, mak neleşm ş yaşam b - Geçm şten günümüze eğ t m s stem - 2000’l yıllara gel nm ş, dünyada her şey
ç m karşısında ac z kalsak da, çoğu zaman
m zdek n tel değ ş m aş kârdır. Dün g b evr lmeye başlamıştı. Özell kle let ş m ağ-
bekleyen sevg l okurlarımıza ulaşmanın der nler m zde, özümüzde, kültürümüzde,
hatırladığımız, çoğu zaman özlem duy- larındak gel ş m, teknoloj k gel şmeler so-
gururu çer s ndey z. m ll değerler m zde bulduğumuz o sıcacık
muhabbetler, merhamet, vefa, özver , anla-
Her nsan b r k tap, her k tap okunulası yış b zler güçlü ve b rl kte kılmaktadır. Bu
b r hayattır. Hayatı okuyab lmekle, her nsa- güç, teknoloj ve let ş m n geld ğ son nok- duğumuz, kara tahta ve beyaz tozlu tebe- nucunda telefonlar ve b lg sayarlar üze-
nın varoluş yolculuğu başlar. tada, b zler n çağımızın gerekt rd ğ şartla- ş rler, k m n n s yah k m n n mav renkte r nden gerçekleşen let ş mdek n cel de-
ra entegrasyonunu kolaylaştırmaktadır. g ym ş olduğu önlükler, kolalanmış önlük ğ ş mler, hayatlarımızın merkez nden
Derg m z n k nc sayısında, l m z öğret-
menler n n varoluş yolculuklarına da r h - B l m n, araştırmanın, deney mlemen n, yakaları ve daha n ce okul anılarımız bel- dışa doğru dalga dalga yayılmış, yen b r
kâyeler n okuyacaksınız. Öğretmenl ğ kut- b lg ye ulaşmanın muazzam sınırsızlığında, lekler m zden h ç s l nmemekted r. Çoğu- kozm k düzen yerleşm şt r.
sal kılan; onlara emanet ed lm ş her b r eğ t m n d nam k olduğu bu süreçte, bu d - nuz hatırlarsınız, okumaya hazırlık çalış- Bu gel şmeler n peş sıra, eğ t mde dev-
farklı b r değer olan öğrenc ler n n de, nam ğ n davranışlarını düzenleyen b r sen- malarımızda fiş defterler m z vardı, r m yaratan yen l kler gerçekleşm ş, m-
kend varoluş h kâyeler n yaratmalarına sör tems l öğretmenler m z ve bu d nam - Al ’n n ata baktığı, Işık’ın ılık süt çt ğ ... An- kânsızlar mkanlı olmaya başlamıştır. Ül-
rehberl k etm ş olmaları ve bu uğurda ğ n çek rdeğ olan öğrenc ler m z ve ebe- neler m z n özenle hazırladığı beslenme kem zde gerçekleşen teknoloj temell
çantaları ve ütülü mend ller . Artık bunlar
6 KALEMYÂR SAYI 2 7