Page 9 - KalemYar
P. 9

Kalemin Diyarı 'ndan




 K alem n yâr olduğu, yâr’ın d le   üstün çaba harcamalarıdır.  veynler m zle, okumanın ve dah  yazma-  bellekler m zde güzel hatıralar olarak kal-
                                                        mış, yerler n  farklı yaşantılar almıştır.
          nın kelebek etk s yle eğ t m s stem m ze
 geld ğ   k nc  sayımızı, s zlerle
 Bu üstün çabalar noktasında, çağımızın
          h zmet ve yârenl k etmektey z.
                                                           Hızla  akıp  geçen  zamandan  sonra,
 mutluluğu;
 buluşturmanın
 yâr’dan dökülenler  merakla okumak  ç n   sevg den mahrum, mak neleşm ş yaşam b -  Geçm şten günümüze eğ t m s stem -  2000’l  yıllara gel nm ş, dünyada her şey
 ç m  karşısında ac z kalsak da, çoğu zaman
          m zdek  n tel değ ş m aş kârdır. Dün g b      evr lmeye başlamıştı. Özell kle  let ş m ağ-
 bekleyen sevg l  okurlarımıza ulaşmanın   der nler m zde, özümüzde, kültürümüzde,
          hatırladığımız, çoğu zaman özlem duy-         larındak  gel ş m, teknoloj k gel şmeler so-
 gururu  çer s ndey z.  m ll  değerler m zde bulduğumuz o sıcacık
 muhabbetler, merhamet, vefa, özver , anla-

































 Her  nsan b r k tap, her k tap okunulası   yış b zler  güçlü ve b rl kte kılmaktadır. Bu
 b r hayattır. Hayatı okuyab lmekle, her  nsa-  güç, teknoloj  ve  let ş m n geld ğ  son nok-  duğumuz, kara tahta ve beyaz tozlu tebe-  nucunda telefonlar ve b lg sayarlar üze-
 nın varoluş yolculuğu başlar.  tada, b zler n çağımızın gerekt rd ğ  şartla-  ş rler, k m n n s yah k m n n mav  renkte   r nden gerçekleşen  let ş mdek  n cel de-
 ra entegrasyonunu kolaylaştırmaktadır.  g ym ş olduğu önlükler, kolalanmış önlük   ğ ş mler,  hayatlarımızın  merkez nden
 Derg m z n  k nc  sayısında,  l m z öğret-
 menler n n varoluş yolculuklarına da r h -  B l m n, araştırmanın, deney mlemen n,   yakaları ve daha n ce okul anılarımız bel-  dışa doğru dalga dalga yayılmış, yen  b r
 kâyeler n  okuyacaksınız. Öğretmenl ğ  kut-  b lg ye ulaşmanın muazzam sınırsızlığında,   lekler m zden h ç s l nmemekted r. Çoğu-  kozm k düzen yerleşm şt r.
 sal  kılan;  onlara  emanet  ed lm ş  her  b r    eğ t m n d nam k olduğu bu süreçte, bu d -  nuz hatırlarsınız, okumaya hazırlık çalış-  Bu gel şmeler n peş  sıra, eğ t mde dev-
 farklı  b r  değer  olan  öğrenc ler n n  de,   nam ğ n davranışlarını düzenleyen b r sen-  malarımızda  fiş  defterler m z  vardı,   r m  yaratan yen l kler gerçekleşm ş,  m-
 kend   varoluş  h kâyeler n   yaratmalarına   sör tems l  öğretmenler m z ve bu d nam -  Al ’n n ata baktığı, Işık’ın ılık süt  çt ğ ... An-  kânsızlar  mkanlı olmaya başlamıştır. Ül-
 rehberl k  etm ş  olmaları  ve  bu  uğurda   ğ n çek rdeğ  olan öğrenc ler m z ve ebe-  neler m z n özenle hazırladığı beslenme   kem zde  gerçekleşen  teknoloj   temell
          çantaları ve ütülü mend ller . Artık bunlar


 6  KALEMYÂR                                                                     SAYI 2     7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14